.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الحاق سرمازدگي و خشكسالي به خدمات بيمه‌اي كشور

معاون وزير كشور و رئيس سازمان مديريت بحران از الحاق سرمازدگي و خشكسالي به خدمات بيمه‌اي كشور در سال جاري خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسين باقري در حاشيه كارگاه آموزشي مديريت بحران شش استان اظهار داشت: سالانه يك ‌هزار حادثه مهم در كشور به ثبت مي‌رسد كه 5 ‌هزار ميليارد تومان خسارت به‌بار مي‌آورد.
وي با اشاره به اينكه هر دو يا سه‌ سال، يك‌بار حادثه مهم در كشور رخ مي‌دهد، گفت: نزديك‌ترين حادثه طبيعي دو سال اخير كم‌ آبي توأم با برف و يخبندان سال گذشته بود كه به تنهايي 12 تا 19 هزار ميليارد تومان خسارت بر جاي گذاشت.
باقري با تأكيد بر اين نكته كه فقط 10 درصد خسارت‌ها توسط دولت جبران مي‌شود، افزود: مصوبه 4 هزار و 500 ميليارد تومان از صندوق ذخيره ارزي تا حدودي خسارت‌ها را جبران كرد.
وي با تأكيد بر اين نكته كه دولت درصدد جبران مستقيم خسارت‌ها ناشي از حوادث نيست، گفت: بر اساس سياست اتخاذ شده به جاي پرداخت مستقيم براي جبرات خسارت، يارانه، امكانات و تجهيزات از طريق تسهيلات بانكي در نظر گرفته شده است.
باقري خاطر‌نشان كرد: از مجموع 4 هزار و 500 ميليارد تومان اعتبار صندوق ذخيره ارزي، 2 هزار ميليارد تومان آن براي تأمين اقلام مصرفي و 2 هزار و 500 ميليارد تومان نيز در بخش جبران خسارت كشاورزي هزينه شده است.
معاون وزير كشور سهم مازندران از اعتبارات كمكي صندوق ذخيره ارزي را 117 ميليارد تومان اعلام و گفت: تاكنون 98 درصد اين اعتبارات محقق شده است.
وي از الحاق سرمازدگي و خشكسالي به خدمات بيمه‌اي از سال‌ جاري خبر داد و تصريح كرد: بر اساس اين قانون، نوع محصولات استراتژيك مشخص، سقف بيمه‌اي آن تعيين و به كشاورزان اعلام مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.